ვის შეუძლია განცხადების შემოტანა

ჯილდო #მედიათანასწორობისთვის, რომელსაც აორგანიზებს “ქალები საერთო მომავლისთვის – საქართველო” (WECF – Georgia), პირველია საქართველოში, რომელიც ბეჭდურ მედიასთან ერთად, აღიარებს სოციალური მედია პლატფორმების გავლენასა და მნიშვნელობას. ამასთანავე, ეს არის ასევე პირველი მულტიმედია დაჯილდოება, რომელიც განკუთვნილია როგორც ეროვნული/ნაციონალური, ასევე რეგიონალური მულტიმედია პლატფორმებისთვის. 

კონკურსში მონაწილეობის კრიტერიუმები სხვადასხვა კატეგორიების მიხედვით

1. საუკეთესო ეროვნული/ნაციონალური მულტიმედია პროდუქტი (სატელევიზიო სიუჟეტი/ რადიო რეპორტაჟი/ონლაინ პროდუქცია) 

კონკურსში მონაწილების მიღება შეუძლიათ:

რედაქტორებს, ჟურნალისტებს, ოპერატორებსა და ფოტოგრაფებს ნაციონალური ტელე არხებიდან, რადიო რეპორტიორებს, აუდიო-ვიზუალურ გამომცემლებს პოდკასტების ჩათვლით, ბლოგებს და რელევანტურ/შესაბამის აუდიო-ვიზუალურ მასალებს, რომელიც მოწოდებული იქნება თბილისში არსებული მედია საშუალებების მიერ.

გაითვალისწინეთ, რომ გამოგზავნილი მასალები აუცილებლად უნდა მოიცავდეს თემებს ქალთა გაძლიერებასა და გენდერული თანასწორობაზე. 

2. საუკეთესო რეგიონალური მულტიმედია პროდუქტი 

კონკურსში მონაწილების მიღება შეუძლიათ:

რედაქტორებს, ჟურნალისტებს, ოპერატორებსა და ფოტოგრაფებს რეგიონალური ტელე-არხებიდან, რეგიონალურ რადიო რეპორტიორებს, აუდიო-ვიზუალურ გამომცემლებს პოდკასტების ჩათვლით, ბლოგებს და შესაბამის აუდიო-ვიზუალურ მასალებს, რომელიც მოწოდებული იქნება საქართველოს რეგიონებში არსებული მედია საშუალებების მიერ. 

გაითვალისწინეთ, რომ გამოგზავნილი მასალები აუცილებლად უნდა მოიცავდეს თემებს ქალთა გაძლიერებასა და გენდერული თანასწორობაზე. 

3. საუკეთესო სოციალური მედია ან/და ვებგვერდი

მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ:

სოციალურ მედია ინფლუენსერებსა და კონტენტის შემქმენელებს ( ფეისიბუქი, ინსტაგრამი, ტიკ ტოკი, იუთუბი, სნაპჩატი, და ა.შ.), სამოქალაქო ორგანიზაციებს, რომელთაც აქვთ ვებგვერდი და მედია დაფარვა, ბლოგერებსა და ვლოგერებს მთელი საქართველოდან. 

4. საუკეთესო ვიზუალური ამბის თხრობა 

მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ:

ქუჩის არტისტებს, მათ მიერ შესრულებული კედლის მხატვრობა/გრაფიტებით; ფოტოგრაფებს თხრობის მახასიათებელი ნამუშევრების საშუალებით, რომელიც გამოქვეყნებულია ონლაინ ან ოფლაინ; გრაფიკულ დიზაინერებსა და ილუსტრატორებს პორტფოლიოებით/პროდუქტის დიაზინით, რომლებიც გამოყენებული იყო ქალთა გაძლიერების კამპანიისთვის.